Monday 17 December 2012

Home » , » GLA Complex kecutkan cyst!

GLA Complex kecutkan cyst!

Cyst memang amat ditakuti oleh semua wanita. Walaupun dah dibuang cyst masih mampu tumbuh kembali sekiranya kita tidak menjaga kesihatan dan pemakanan. Cyst juga boleh mengganggu kesuburan seseorang wanita....Kalau rujuk hospital pun memang tak ada ubat yang diberi melainkan kita sendiri yang mengawalnya atau kadang2 dinasihatkan untuk menjalani pembedahan.

Saya sendiri ada cyst ni. Alhamdulillah selepas 2 bulan mengamalkan GLA Complex ni , cyst saya dah mengecut! Pada awalnya saya dinasihatkan untuk buat pembedahan, tapi saya mengelak dan start makan GLA ni.......bulan pertama makan period saya delay beberapa hari....dan darah yg keluar berketul2 banyak.....alhamdulillah....bulan kedua.....period saya dah stabil dan tak keluar lagi darah yang berketul2......dan bila buat check up di klinik..cyst saya dah mengecut....Ni testimonial saya..

tetsimonial, gla complex, kecutkan cyst, kesuburan

Alhamdulillah.....sekiranya anda mengalami masalah yang sama apa kata cuba amalkan GLA Complex ni.....insya allah.....dipermudahkan.....

Ni pula testimonial dari pengguna GLA yang lain 

Ikuti apa kata Puan Dila:

Petang tadi pegi klinik untuk scan cyst ovariku...kali terakhir scan pada julai lalu, 2.73cm...dan hari ini, 1.4cm!...Syukur Alhamdulillah.....

Doc: Bagus ye, cyst dah kecut...Mcm mana tu? memang xde ubat utk kecutkan cyst ni...
Saya: Err...saya cuma amalkan makan supplement...Shaklee GLA..
Doc: Bagus! Tak payah operate...tak elok pun operate-operate ni...

Alhamdulillah, sesungguhnya Allah jugalah yang berkuasa mencipta dan menghilangkan sesuatu...

Memang betul kita hanya berusaha..Dia yang menentukannya. Tapi tidak salah mencuba kerana ianya sangat dituntut, bukannya kita menyerah bulat-bulat ketentuan dariNya.


Berminat?
Hubungi atau SMS saya di 013-2675842
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331


0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes