Thursday 4 July 2013

Home » , , , » Kekalkan tenaga di bulan puasa bersama ESP, Performance Drink dan Mealshake

Kekalkan tenaga di bulan puasa bersama ESP, Performance Drink dan Mealshake


Bulan puasa dah nak tiba tak lama lagi. Teringin tak anda nak kekalkan tenaga di bulan puasa nanti? Sebagai seorang yang berkerjaya tak kira lah lelaki atau perempuan, bila balik kerja mesti penat kan...kalau perempuan nak balik masak untuk juadah berbuka pula...bagi yang ada anak2 nak melayan karenah anak2 lagi...mesti penat kan.....so apa kata amalkan produk2 Shaklee yang boleh membantu anda mengekalkan kecergasan di bulan puasa nanti.

ESP (Energy Soy Protien)
ESP boleh membantu  mengekalkan anda sentiasa bertenaga sepanjang hari. Pengambilan makanan berprotein tinggi di waktu sahur boleh membantu mengurangkan rasa lapar lebih lama kerana, kadar pencernaan & penyerapan protein adalah lebih lama berbanding makanan tinggi karbohidrat. Malah, sumber protein yang baik juga akan bantu menyerap kolesterol, mencantikkan kulit serta menganjalkan payudara.



Performance Drink
Performance Drink Shaklee membantu mengelakkan dehidrasi, dan dalam masa yang sama mengawal paras cecair di dalam badan sepanjang berpuasa. Setelah berbuka pula, Performance Drink bantu anda untuk menambah semula tenaga. Rasa oren yang segar pasti membuatkan anda lebih seronok nak alakna Performance Drink ni. Cubalah.....Mesti anda sentiasa cergas sepanjang bulan puasa nanti seolah2 bukan di hari puasa!


Mealshake
Multivitamin & multimineral, yang dilengkapi dengan sedikit protein & fiber. Mealshake sesuai bagi anda yang berasa sukar untuk menelan pelbagai jenis vitamin/ suplemen di sepanjang bulan Ramadhan ini. Fiber membantu sistem penghadaman berfungsi dengan baik, serta membuatkan anda berasa kurang lapar lebih lama. Hanya bancuhkan dengan segelas susu rendah lemak, dan anda boleh kongsikan khasiatnya seisi keluarga.

Berminat?
Hubungi, Watsapp atau SMS saya di 012- 68888 266
Fanpage : Vitamin Sihatku
www.vitaminsihatku.blogspot.com
ID Shaklee : 907331

0 comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

 
Design by Wordpress Theme | Bloggerized by Free Blogger Templates | coupon codes